Huono minä kun en ole päivitellyt blogia. Mulla on ollut putkiremontti viimeiset kaksi kuukautta ja kotikone pois käytöstä enkä ole tainnut napata kuvan kuvaa kissoista tänä aikana. Seliseli.

Mutta nyt olis taas tarkoitus tehdä paluu kun saan asunnon kuntoon. Hommaa on vähän hidastanut kissojen ja mun sairastelu: kissat olivat viikon vatsataudissa (joka tuli Laihian näyttelystä toissa viikonloppuna) ja minä flunssassa. Tämä yhdistelmä oli aika karmiva enkä suosittele sitä kellekään! En itse asiassa toivoisi moista edes pahimmalle vihamiehelleni. Mutta nyt kissat ovat kunnossa ja luonnollisesti hurjan nälkäisiä. ;) Itsellä vielä kauhuyskä tuntuu kestävän, mutta eiköhän sekin ole laantumaan päin.

Sen verran muuten voisin myös valottaa, että olen ruvennut tekemään sivuhyppyä koiramaailman suuntaan. ;) Mulla on ollut viime aikoina ihan kauhea koirakuume! Olin viime sunnuntaina kurssilla joka oli tarkoitettu tuleville koiranomistajille - minusta kurssi oli tosi hyödyllinen mutta sai aikaan vaan entistä kovemman koirakuumeen. Juttelin kurssilla myös parin ihmisen kanssa, jotka toimivat haaveilemani rodun parissa... Tarkoitus olisi nyt päästä tapaamaan näitä koiria ihan livenä.