Jopas on vähän taukoa pukannut bloggauksesta. Muutamana viikonloppunakin kun on putkeen ohjelmaa, niin voi olla varma, että arki-illoiksikin riittää puuhaa. Nytkin olen huomenna lähdössä risteilylle, ja mun luo tulee kissoille hoitaja. Olen taas varmaan niin voipunut tästä risteilystä, että koko ensi viikko menee toipumiseen... ;)

Tää viikko on ollut melko "onneton" muutenkin, jos niin voi sanoa. Meillä oli täällä pieni aksidentti, kun Seppo tuttuun tapaansa pisti riekkuen, hyppäs pöydälle niin että en kerinnyt hätiin (vaikka siis olin aivan vieressä), tipahti pöydän kulmalta ja veti mukaansa servietin sekä mukin täynnä tulikuumaa teevettä. Huutohan siitä tuli, ja ei kun äkkiä kissa kylmän veden alle. Onneksi mulla oli just kaveri käymässä - en olis yksin saanut suihkutettua Seppoa ja pideltyä sitä kiinni. Arvatkaapa vaan säikähdinkö?! Ja niin säikähti Seppokin. Ja Vilma myös.  Loppupelistä selvittiin säikähdyksellä ja parilla pienellä jäljellä, vaikka olin ihan justiinsa säntäämässä päivystykseen. Soitin eläinlääkäriinkin ja lääkärikin arveli, että karvat kuitenkin suojasivat sen verran, että pahempaa ei päässyt käymään. Oli kyllä ihan kamala ilta...ihan kamalan kamala.

Nappasin tänään kuitenkin muutaman kuvan Seposta:

P1010406.jpg

P1010404.jpg

P1010400.jpg

P1010399.jpg

Joskus aiemmin tässä kuussa nappasin Vilmasta pari kuvaa, kun se oli niin söpösti oman pehmolelunsa kanssa:

P1010378.jpg

P1010377.jpg

Takana näkyy vähän ikävästi pyykit, mutta älkää olko huomaavinanne! :D