Vaihdoin pohjan blogiin. Pitkällisen pähkäilyn jälkeen päädyin ottamaan Kikiltä tämmöisen Värikuplat-pohjan.

Pentua siis odotellaan edelleen. Koska olen ottamassa näyttelypentua, niin pentu ratkeaa vasta vähän ennen luovutusta, koska kasvattaja haluaa varmistua sen tasosta. Bengaleilla esim. tuo turkin väritys kehittyy niin pitkällä aikavälillä, että ihan piskuisesta penskasta ei tasoa välttämättä pysty heti päättelemään. Mua ennen kasvattajalla oli yksi näyttelypentuvaraus, joka nyt kuitenkin peruttiin, joten pääsen kuitenkin ekana valkkaamaan pennun. =)

Pari (tylsähköä) kuvaa taasen. Pitäis opetella ottamaan vähän eläväisempiä kuvia tuosta marakatista, kun ei se todellakaan aina vaan makaa niin kuin mun kuvista vois päätellä. :) Olen vaan niin onneton valokuvaaja, että kun Vilma vähänkään heiluu, niin saan ehkä kuvattua sen takajalasta osan ja sekin kuva useimmiten tärähtää.

Vilma saunakorissa:

744719.jpg

Ihme kyllä, tuonne kiipeilypuun pesäänkin voi joskus kömpiä:

744734.jpg

Vilma on ollut tänään tosi vaisu. En tiedä onko helle sen väsyttänyt vai mikä on, mutta se on vaan tämän iltaa maannut tuossa sohvalla. Ensimmäistä kertaa se ei myöskään tullut mua vastaan ovelle kun tulin töistä! Vähän ihmetyttää moinen, mutta ruoka tuntuu kuitenkin maittavan... No, ei kai tämä mitään ole.