Jaiks, nyt näyttää taas siltä, että kasvattajalla olis mulle potentiaalinen poika! Mä en pysty edes käsittämään asiaa todeksi, ihan uskomaton olotila. Toivottavasti en joudu pettymään...

En ole ehtinyt tsekata onko mulla mitään hyviä kuvia viikonlopulta, mutta se täytyy näin pikaisesti todeta, että Vilma hurmasi viikonloppuna kaikki. Kaikki olis leikkineet sen kanssa ja kaikki tykkäs siitä niin kovin, että kissaparan piti välillä paeta sohvan alle piiloon. :D Tuttavat hogasivat että tämä kissahan noutaa sillä aikaa kun olin saunassa. ;) Ja taas monet kysyivät että onko Vilma näin puhelias myös kotona. Eikä Vilma ujostellut ketään eikä mitään, pomppi ihmisten syliin ja kantoi niille lelujaan aivan niin kuin kotonakin. Mä olen niin ylpeä mun tytöstä! Käytiin myös valjastelemassa ja Vilma tykkäs, totta kai.